Multistrada 1260

Multistrada 1260

15.990 EUR

Cena vrátane DPH
Registračný poplatok 360 EUR

Farebnosť

cervena
Motor  
typ Testastretta DVT, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod, dve sviečky na valec
zdvihový objem 1262 ccm
vŕtanie x zdvih 106 x 71,5 mm
kompresný pomer 13:1
výkon motora 116,2 kW (158hp) @ 9500 rpm
krútiaci moment 129,5 Nm @ 7500 rpm
palivový systém elektronické vstrekovanie paliva BOSCH, 56 mm oválna škrtiaca klapka s ovládaním Ride-by-Wire
výfuk

koncovka výfuku z nerezovej ocele s katalyzátorom a dvomi lambda sondami

štandard Euro 4
spotreba paliva 5,2 l/100 km
Podvozok  
rám priehradový z oceľových rúrok
rázvor 1585 mm
sklon prednej vidlice 25 °
predné tlmiče 48-mm plne nastaviteľná upside-down vidlica SACHS, elektronické ovládanie pomocou DSS
zdvih 170 mm
predný disk 5-lúčový, kovaný, z ľahkých zliatin, rozmer 3,5" x 17"
predná pneumatika 120/70 R17 PIRELLI Scorpion Trail II
zadný tlmič Plne nastaviteľný tlmič Sachs. Elektronicky nastaviteľné predpätie pomocou Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo. Hliníková jednostranná kyvka
zdvih 170 mm
zadný disk 5-lúčový, kovaný, z ľahkých zliatin, rozmer 6" x 17"
zadná pneumatika 190/55 R17 PIRELLI Scorpion Trail II
predné brzdy 2 x 320 mm poloplávajúci kotúč, 4 piestikové radiálne strmene BREMBO Monobloc, ABS s funkciou brzdenia v náklone
zadná brzda 265 mm kotúč, 2 piestikový plávajúci strmeň, ABS s funkciou brzdenia v náklone
palivová nádrž 20 L
suchá hmotnosť 209 kg
pohotovostná hmotnosť 232 kg
štandardná výbava tempomat, hands-free, podsvietené ovládače, smerovky s automatickým vypínaním
bezpečnostná výbava Asistent rozjazdu do kopca (VHC), jazdné režimy, výkonové módy, Ducati Safety Pack (Bosch náklonové ABS a trakčná kontrola), Ducati Wheelie Control (DWC)
záruka 2 roky bez obmedzenia najazdených km
farba červená
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla 825 - 845 mm
servisný interval 15 000 km / 12 mesiacov
Prevodovka  
typ mechanická, 6 prevodových stupňov
pomer 1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25
primárny prevod ozubené kolesá, pomer 1,84:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15
zadné ozubené koleso 40
spojka Hydraulicky ovládaná viaclamelová v olejovom kúpeli, antihoppingová