Diavel 1260 S
So good to be bad.
Výkonný. Svalnatý. Ale tiež agilný a efektívny medzi zákrutami pre maximálny pôžitok z jazdy. Diavel 1260 kombinuje výkon maxi-nahého s ergonómiou svalového krížnika. Jeho dizajn interpretuje štýl Diavel s moderným vzhľadom a perfektne integruje motor 162 HP Testastretta DVT 1262, ktorý bije srdcom tohto nového modelu Diavel 1260. Štandardná verzia je k dispozícii v celkom čiernej farbe: sfarbenie Dark Stealth obsahuje matnú čiernu farbu pre nadstavby, ktorá je kombinovaná s ráfikmi, rámom a mechanickými časťami tiež v čiernej farbe s rôznymi povrchovými úpravami. Verzia S je naopak k dispozícii v červenej farbe Ducati s bielou grafikou, ktorá sa strieda s čiernymi časťami a dodáva modelu Diavel 1260 nový športový charakter bez toho, aby sa obetoval štýl, ktorým sa tento model vyznačuje.
Nadčasový charakter
Výkonný, svalnatý, ale aj obratný v zátačkách pre maximálny zážitok z jazdy. Nový Diavel 1260 spojuje výkonnosť veľkých naked-bikov so stavbou power-cruiserov. Zkrátená koncovka výfuku neruší liniu zadného kolesa. Design znovu interpretuje štýl pôvodného Diavelu v modernejšom poňatí. Pre rok 2021 dostupný taktiež v matnej černej farbe Black and Steel.
Motor je základ
Srdcom nového Divelu 1260 je motor Testastretta 1262 s premenným časovaním ventilov, jeho 162 koní perfektne ladí s agresivním, svalnatým vzhľadom motocykla. Vďaka technologii DVT - Ducati Variable Timing je maximum krútiaceho momentu 129 Nm v 7.500 otáčkách.
Maximálne potešenie z jízdy
Jazdné pozície, nízke sedadlo, širokí volant a centrálne umiestnenie stupačiek, všetko tak veľmi blízké milovníkom prvej generácie modelu Diavel, se nezmenilo. Čo sa zmenilo je podvozok. Nová konštrukcia podvozku zaručuje perfektnú ovládatelnosť a ochotu v zatáčkách, vylepšená ergonomia, komfort pre jazdca i spolujazdca.

Motor | |
---|---|
TYP | kapalinou chladený dvojválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všetkýchch ventilov, dva sviečky na válec |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 1262 ccm |
VRTANIE X ZDVIH | 106 x 71,5 mm |
KOMPRESNÍ POMER | 13:1 |
VÝKON MOTORA | 162 hp (117 kW) @ 9500 rpm |
TOČIVÝ MOMENT | 129 Nm @ 7500rpm |
PALIVOVÝ SYSTÉM | elektronické vstrekovanie, oválná vstrekovacia jednotka, systém Ride-by-Wire |
VÝFUKY | z nerezovej oceli s katalyzátorom a 2 lambda sondami, dva oválné tlmiče |
EMISE | Euro 5 |
Převody | |
PREVODOVKA | 6 stupňová |
POMER | 1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25 |
PRIMÁRNI PREVOD | pomer 1.84:1 |
SEKUNDÁRNÍ PPRVOD | reťaz |
PREDNÉ OZUBENÉ KOLESO | 15 zubov |
ZADNÉ OZUBENÉ KOLESO | 43 zubov |
SPOJKA | antihoppingová viaclamelová v olej. kúpeli, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozok | |
RÁM | priehradkový z oceľových trubiek |
ROZVOR | 1600 mm |
SKLON | 27° |
PREDNÉ ODPRUŽENIE | 50mm plne nastaviteľná vidlica, upside-down |
PREDNÍ ZDVIH | 120 mm |
PREDNÉ PNEU | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR 17 |
ZADNÉ ODPRUŽENIE | plne staviteľné, hliníková povrchová upravená jednostranná kyvná vidlica. |
ZADNÍ ZDVIH | 130 mm |
ZADNÍ RAFIK | hliníkový liaty a obrábaný 8.00" x 17" |
ZADNÉ PNEU | Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR 17 |
PREDNÉ BRZDY | 2x 320mm poloplovoucí kotúče, 4 piestikové radiálne strmene Brembo M4-32 Monobloc, Bosch cornering ABS EVO |
ZADNÉ BRZDY | 265mm kotúč, 2 piestikový strmeň, Bosch cornering ABS EVO |
Ostatné | |
PALIVOVÁ NÁDRŽ | 17 l |
SUCHÁ HMOTNOSŤ | 218 kg |
PRÍSTROJE | 3,5´´TFT display |
ZÁRUKA | 2 roky bez obmedzenia km |
PROVEDENIE | dvoumiestne |
VÝŠKA SEDLA | 780 mm |
VÝBAVA | prepínanie jazdných režimov, Bosch ABS s funkciou brzdenia v náklone, DTC (osemstupňová kontrola trakcie), DPL (Ducati Power Launch), Ride by Wire, bezkľúčové zapaľovanie Hands Free, LED osvetlenie, automatická deaktivácia smerových svetiel |
SERVIS | olejový servis: 15.000 km / 12 mesiacov Desmoservis: 30.000 km |