Monster
Nový Monster predstavuje všetku podstatu Ducati v čo najľahšej, najkompaktnejšej a najpodstatnejšej podobe. Už to môžete hádať z názvu: Monster, nič iné. Recept je pôvodný z roku 1993: športový motor, ale ideálny pre použitie na ceste, v kombinácii s rámom odvodeným od Superbiku. Všetko, čo potrebujete na zábavu, každý deň.
Ľahký a kompaktný. Agilný a uhladený.
Rám odvodený od modelu Superbike nového Monstera s hliníkovým predným rámom prispieva k udržaniu suchej hmotnosti iba na 166 kg. A práve ľahkosť je kľúčom k motocyklu, ktorý je ľahko ovládateľný a zároveň rýchly, no predovšetkým zábavný. Jeho dizajn má jednoduché elegantné línie, ktorými sa vyznačuje jeho motor, sedadlo, palivová nádrž aj riadidlá.
Vzrušujúci výkon
Monster poháňa dvojvalcový motor Testastretta s objemom 11 ° 937 cm3 v tvare písmena L s desmodromickým rozvodom a homologáciou Euro 5. V porovnaní s predchádzajúcim 821 zvyšuje zdvihový objem, výkon, točivý moment a zníženie hmotnosti (-2,4 kg), aby prispel k ľahkosti motocykla a ponúkol lepšiu jazdnosť. Teraz poskytuje výkon 111 koní pri 9 250 ot./min. s maximálnym točivým momentom 9,5 Nm pri iba 6500 ot./min., čo sa ukazuje ako efektívne v odpovedi čo sa týka plynu. Je prevažne dostupný aj vo verzii do 35 kW.
Kompaktný
Úzke strany a predný rám končí v línii so zvislou hlavou. To uľahčuje položenie nôh na zem pri stojacom motocykli. Je dostupný aj vo verzii do 35 kW.
MOTOR | |
typ | Testatretta 11 °, V2 - 90 °, 4 ventily na valec, desmodromický valvetrain, kvapalinou chladený |
zdvihový objem | 937 ccm |
vŕtanie x zdvih | 94 mm x 67,5 mm |
kompresný pomer | 13,3: 1 |
výkon motora | 82 kW (111 hp) pri 9 250 otáčkach |
točivý moment | 93 Nm pri 6 500 otáčkach |
palivový systém | elektronický systém vstrekovania paliva, škrtiace klapky Ø 53 mm so systémom Ride-by-Wire |
výfuk | predný a dvojitý tlmič výfuku, katalyzátor a 2 lambda sondy |
emisie | Euro 5 |
PREVODOVKA | |
typ | 6 prevodových stupňov |
pomer | 1 = 37/15, 2 = 30/17, 3 = 28/20, 4 = 26/22, 5 = 24/23, 6 = 23/24 |
primárny prevod | priamo rezané prevody, pomer 1,85: 1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 43 |
spojka | mäkká spojka s papučou a samoobslužnou lamelou s hydraulickým ovládaním |
PODVOZOK | |
rám | predný rám z hliníkovej zliatiny |
rázvor | 1 474 mm |
sklon prednej vidlice | 24 ° |
predné tlmiče | vidlica Ø 43 mm usd |
zdvih | 130 mm |
predný disk | odliatok z ľahkej zliatiny, 3,5 "x 17" |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | progresívne spojenie, nastaviteľné predpätie monoshock, hliníkové obojstranné otočné rameno |
zdvih | 140 mm |
zadný disk | odliatok z ľahkej zliatiny, 5,5 "x 17" |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
predné brzdy | 2 x plávajúce kotúče Ø 320 mm, radiálne namontované monoblokové 4-piestové strmene Brembo M4.32, radiálny hlavný valec, ABS v zákrutách |
zadná brzda | disk Ø 245 mm, dvojpiestikové plávajúce strmeň Brembo, ABS v zákrutách |
palivová nádrž | 14 l |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 179 kg |
elektronika | jazdné režimy, výkonové režimy, ABS v zákrutách, trakčná kontrola Ducati, Ducati Wheelie Control, denné svietenie, Ducati Quick Shift, Ducati Power Launch, 4.3" TFT colour display, Full LED headlight and lighting system, Dynamic turn indicators**, USB power socket |
záruka | 2 roky bez obmedzenia najazdených km |
farba | červená, matná čierna, šedá |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | 820 mm 800 mm (dolné sedadlo príslušenstva) 775 mm (dolné sedadlo príslušenstva + súprava s nízkym odpružením) |
údržba | 30 000 km |
vybavenie | Ducati Quick Shift, Ducati Power Launch, 4,3 "TFT farebný displej, Full LED svetlomet a svetelný systém, dynamické ukazovatele smeru, USB port |