937 ccm
84 kW (114 hp) pri 9000 otáčkach
96 Nm pri 7250 otáčkach
890 mm
198 kg

Rodina Hypermotard je teraz obohatená o nový Hypermotard 950 RVE. Nový Hypermotard 950 RVE sa vezie na vlne úspechu, ktorú dosiahol koncept Hypermotard 950 v roku 2019, predstavený na Concours d’Elegance Villa d’Este. Nová verzia v skutočnosti zachytáva tento veľmi livrej, koncipovaný a vyvinutý Ducati Style Center, a zdôrazňuje ľahkosť a agresivitu motocykla pomocou vysoko nárazového grafického rozloženia, inšpirovaného mestskými grafitmi a vytvoreného s rovnakou starostlivosťou ako koncept z roku ktoré odvodzuje.

Cena s DPH

18 890,00 €

Kontaktovať predajcu
Hypermotard 950 SP hyp
Cena s DPH

18 890,00 €

Kontaktovať predajcu
Hypermotard 950 SP

Motardovy štýl

Východiskovými hodnotami dizajnu nového Hypermotard je minimalizmus, agresivita, ľahkosť a hravosť. Verzia SP toto ešte podčiarkuje špeciálnou grafikou.

Hypermotard 950 SP

HyperAdrenalin

SP verzia disponuje Öhlins podvozkom, rychloriadením DQS, ľahkými kovanými kolesami Marchesini, odnímateľnými stupačkami spolujazdca a karbónovými doplnkami.

Hypermotard 950 SP

Nekončiaca zábava, číry adrenalín

Agresívny vzhľad a sebavedomý športový charakter. Nový Hypermotard 950 sa vracia ku koreňom pretekárskych motardových špeciálov. Široké riadidlá, štíhle boky a nízka váha zaručujú hravosť pri každej zmene smeru.

Objem
937 ccm
Výkon
84 kW (114 hp) pri 9000 otáčkach
Točivý moment
96 Nm pri 7250 otáčkach
Hmotnosť
198 kg
Kontrola ventilov
30,000 km
MOTOR  
typ Testastretta 11°, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod
zdvihový objem 937 ccm
vŕtanie x zdvih 94 x 67,5 mm
kompresný pomer          13,3:1
výkon motora 84 kW (114 hp) pri 9000 otáčkach
krútiaci moment 96 Nm pri 7250 otáčkach
palivový systém elektronické vstrekovanie paliva, 53-mm škrtiaca klapka s elektronickým ovládaním Ride-by-Wire                                                                                               
výfuk hliníkové koncovky výfuku s katalyzátorom a dvomi lambda sondami
emisie Euro 5
spotreba paliva 5,2 l/100 km
PREVODOVKA  
typ mechanická, 6 prevodových stupňov
pomer 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24                                                                                                                                                                 
primárny prevod ozubené kolesá, pomer 1,85:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15
zadné ozubené koleso 43
spojka viaclamelová v olejovej náplni, mechanicky ovládaná
PODVOZOK  
rám priehradový z oceľových rúrok
rázvor 1498 mm
sklon prednej vidlice 25,5 °
predné tlmiče 48 mm plne nastaviteľná upside-down vidlica OHLINS
zdvih 185 mm
predný disk 3-lúčový, kovaný, z ľahkých zliatín, 3,5" x 17"
predná pneumatika PIRELLI Diablo Supercorsa SP V3, 120/70 ZR17
zadný tlmič plne nastaviteľný s progresívnou charakteristikou OHLINS monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlica
zdvih 175 mm
zadný disk 3-lúčový, kovaný, z ľahkých zliatin, 5,5" x 17"
zadná pneumatika PIRELLI Diablo Supercorsa SP, 180/55 ZR17
predné brzdy 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4 piestikové radiálne stremene BREMBO Monobloc, radiálna pumpa s nastaviteľnou páčkou, náklonové ABS
zadná brzda 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň, ABS
palivová nádrž 16 l
   
pohotovostná hmotnosť 198 kg
elektronika farebná TFT prístrojová doska, DTC EVO, náklonové ABS EVO, Ducati wheelie control (DWC) EVO, Ride-by-Wire, jazdné režimy (RACE, SPORT, WET)
záruka 4 roky bez obmedzenia najazdených km
farba (rám/kolesá) červená s bielou (červený/čierne)
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla 890 mm
servisný interval 15 000 km / 12 mesiacov
vybavenie Kované disky kolies MARCHESINI, karbónový predný blatník, karbónové kryty rozvodov, denné LED svietenie, obojsmerný quicskshifter DQS, USB zásuvka