998 ccm
160 kW (218 hp) / 174kW (237 hp) pri 15 500 otáčkach
112 Nm / 118 Nm pri 12 250 otáčkach - 87 lb-ft
830 mm
172 kg
Panigale V4 R

240.5 hp.
16.500 rpm.
This is Racing

V4R je vrcholným vyjadrením závodnej DNA značky Ducati. 

Ducati predstavuje nový Panigale V4 R: motocykel, ktorý využíva technické riešenia, ktoré boli predtým vyhradené pre MotoGP a WorldSBK Championship.

Najbližší sériový model k súťažnému motocyklu vôbec.

Panigale V4 R

Špičkový výkon

Desmosedici Stradale R má oproti motoru z V4 objem znížený na 998 ccm a je točivější. Výkon vystúpal na 218 koní v 15.500 otáčkach, pri využití výfukového FULL systému Akrapovic dokonca na 240,5 koní v 15.500 otáčkach. 

Panigale V4 R

Racing technology

Nová Panigale V4 R si osvojuje technické riešenia vyhradené pre MotoGP a Superbike, ako sú napríklad titánové ojnice a piesty s povrchovou úpravou DLC.

Ďalšie zásahy zahŕňajú piesty s novou geometriou, agresívnejší profil sacej vačky, prijatie rovnakého prevodového pomeru, aký používajú motocykle súťažiace vo World Superbike, a novú ľahšiu suchú spojku.

Vyššia efektívnosť pri používaní trate sa dosahuje aj prostredníctvom evolúcií v elektronických systémoch, ako je rozšírenie a evolúcia režimov výkonu, nový displej Track Evo na prístrojovej doske, mapy motora so špecializovanou kalibráciou pre každý jednotlivý prevodový stupeň, vylepšenia DTC a Ride By Wire systém škrtiacej klapky, ale aj ovládanie motorovej brzdy EVO 2, nová stratégia pre DQS a aktualizované ovládanie chladiaceho ventilátora.

Panigale V4 R má nové ovládanie plynu.

MOTOR  
typ

Štvorvalec do V Desmosedici Stradale, rozovretie 90°, kľukový hriadeľ otáčajúci sa smerom dozadu, štyri desmodromicky ovládané ventily na valec, chladenie kvapalinou

zdvihový objem 998 ccm
vŕtanie x zdvih 81 x 48,4 mm
kompresný pomer          14:1
výkon motora 161 kW (218 hp) / 174 kW (237 hp) v race verzii pri 15 500 otáčkach
krútiaci moment 112 Nm / 118 Nm pri 12 250 otáčkach - 83 lb-ft
palivový systém Elektronické vstrekovanie paliva, dva vstrekovače na valec. Plný elektronický plyn s elipsovitými škrtiacimi klapkami. Variabilná dĺžka nasávacieho potrubia
spotreba 8 l/km
výfuk 4-2-1-2 systém s dvoma katalyzátormi a 4 lambda sondami
CO2 emisie  175 g/km
štandard Euro 5
PREVODOVKA  
typ 6-stupňová s obojsmerným Ducati Quick Shift (DQS) EVO2
pomer 1=36/15, 2=34/17, 3=33/19, 4=32/21, 5=30/22, 6=27/22
primárny prevod ozubené kolesá, pomer 1,80:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15
zadné ozubené koleso 42
spojka Hydraulicky ovládaná, viaclamelová suchá, antihoppingová                                                                                                                                                                                 
PODVOZOK  
rám Odlievaný hliníkový, predný
rázvor 1469 mm
predné tlmiče Plne nastaviteľná 43-mm tlakovaná vidlica Öhlins NPX 25/30 s TiN povrchom
zdvih 120 mm
predný disk 3-lúčový, kovaný z ľahkých zliatin, rozmer 3,5" x 17"
predná pneumatika Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
zadný tlmič Plne nastaviteľný tlmič Öhlins TTX36. Hliníková jednostranná kyvka s nastaviteľnou osou otáčania
zdvih 130 mm
zadný disk 3-lúčový, kovaný z ľahkých zliatin, rozmer 6,00" x 17"
zadná pneumatika Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
predné brzdy 2 x 330-mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené 4-piestikové strmene Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) so zákrutovým ABS Bosch EVO
zadná brzda 245-mm kotúč, 2-piestikový strmeň so zákrutovým ABS Bosch EVO
palivová nádrž 17 l
suchá hmotnosť 172 kg
bezpečnostná výbava Jazdné režimy, výkonové módy, náklonové ABS EVO Bosch, trakčná kontrola (DTC) EVO3, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), motorová brzda (EBC) EVO2, automatické kalibrovanie pneumatík
štandardná výbava Ducati Power Launch (DPL), obojstranné rýchloradenie Ducati Quick Shift (DQS) EVO2, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), odpruženie  a tlmič riadenia Öhlins, tlačidlá pre rýchle nastavenie, lítiovo-iónový akumulátor, automatické vypínanie smeroviek, hliníkové kované kolesá, karbónové blatníky, športový vzduchový filter
záruka 4 roky bez obmedzenia km
farba červená
prevedenie jednomiestne
výška sedadla 830 mm
servisný interval 12 000 km / 12 mesiacov
doplnková výbava                                                Záslepky po demontáži držiaka evidenčného čísla, Ducati data analyser+ (DDA+)