1103 ccm
208 hp -153 kW 12750rpm
124 Nm pri 10 000 otáčkach - 90,4 lb-ft
830 mm
180 kg
Streetfighter V4

Ego booster

Nový Streetfighter V4 dáva jasne najavo svoj pôvod v superbiku Panigale V4. Bez kapôt a širokými riadidlami je to motocykel, s ktorým zažijete vzrušenie pri každej jazde. Dokonalý zvyšovač sebavedomie!

Streetfighter V4

Desmosedici Stradale

Nový Streetfighter V4 je poháňaný motorom Desmosedici Stradale 1103 ccm. Štvorvalec s uhlom valcov 90 ° a Desmodromickým ventilovým rozvodom poskytuje 208 HP pri 12.750 otáčkach a robí tým Streetfighter V4 najvýkonnejším naháčom v histórii Ducati.

Streetfighter V4

Vedecky vyvinuté

Rýchlosť a obratnosť na bežných cestách vyžaduje stabilitu pri vysokých rýchlostiach aj brzdenie a potlačenie tendencie ku zdvihu predného kolesa pri akcelerácii. Preto odborníci z Ducati vyvinuli dvojité prítlačné krídla. V rýchlosti 270 km / hod generujú prítlak 28 kg.

Cena s DPH

19 490,00 €

MOTOR  
typ Štvorvalec do V Desmosedici Stradale, rozovretie 90 °, kľukový hriadeľ otáčajúci sa smerom dozadu, štyri desmodromicky ovládané ventily na valec, chladenie kvapalinou     
zdvihový objem 1103 ccm
vŕtanie x zdvih 81 x 53.5 mm
kompresný pomer          14:1
výkon motora 157,5 kW (208 hp) pri 13 000 otáčkach
krútiaci moment 124 Nm pri 10 000 otáčkach - 90,4 lb-ft
palivový systém elektronické vstrekovanie paliva, dva vstrekovače na valec. Plný elektronický plyn s elipsovitými škrtiacimi klapkami. Variabilná dĺžka nasávacieho potrubia
spotreba 6,9 l/km
výfuk 4-2-1-2 systém s dvoma katalyzátormi a dvoma lambda sondami
CO2 emisie  165 g/km
štandard Euro 4
PREVODOVKA  
typ 6-stupňová s obojstranným Ducati Quick Shift (DQS) EVO
pomer 1=38/14, 2=36/17, 3=33/19, 4=32/21, 5=30/22, 6=30/24
primárny prevod ozubené kolesá, pomer 1,80:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 16
zadné ozubené koleso 41
spojka Hydraulicky ovládaná, viaclamelová v olejovom kúpeli, antihoppingová                                                                                                                                                                     
PODVOZOK  
rám odlievaný hliníkový, predný
rázvor 1469 mm
predné tlmiče Plne nastaviteľná 43-mm vidlica Öhlins NIX30 s TiN povrchom. Elektronické nastavenie kompresie a odskoku pomocou Öhlins Smart EC 2.0 s módom pre konkrétne podmienky
zdvih 120 mm
predný disk 3-lúčový MARCHESINI, kovaný, z ľahkých zliatin, rozmer 3,5" x 17"
predná pneumatika Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
zadný tlmič Plne nastaviteľný tlmič Öhlins TTX36. Elektronické nastavenie kompresie a odskoku pomocou Öhlins Smart EC 2.0 s módom pre konkrétne podmienky. Hliníková jednostranná kyvka
zdvih 130 mm
zadný disk 5-lúčový z ľahkých zliatin, rozmer 6,00" x 17"
zadná pneumatika Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
predné brzdy 2 x 330-mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené 4-piestikové strmene Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) s náklonovým ABS Bosch EVO
zadná brzda 245-mm kotúč, 2-piestikový strmeň s náklonovým ABS Bosch EVO
palivová nádrž 16 l
suchá hmotnosť 180 kg
bezpečnostná výbava Jazdné režimy, výkonové módy, náklonové ABS EVO Bosch, trakčná kontrola (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatické kalibrovanie pneumatík
štandardná výbava Ducati Power Launch (DPL), obojstranné rýchloradenie Ducati Quick Shift (DQS) EVO, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), elektronicky ovládané odpruženie Ducati Electronic Suspension (DES) EVO s komponentami Öhlins a tlmičom riadenia, tlačidlá pre rýchle nastavenie, automatické vypínanie smeroviek, lítiovo-iónový akumulátor, hliníkové kované kolesá Marchesini
záruka 2 roky bez obmedzenia km
farba červená
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla 830 mm
servisný interval 12 000 km / 12 mesiacov
doplnková výbava                                                           Sedlo a stupačky pre spolujazdca