Multistrada V4 Rally
UNLOCK EARTH
Kamkoľvek bez obmedzení.
Nová Multistrada V4 Rally je vaším dokonalým spoločníkom na cesty, ktorý vás vezme do neprebádaných krajín so zameraním na pohodlie a všestrannosť. 30-litrová nádrž, odpruženie s dlhým zdvihom a pokročilá výbava pre vaše ďalšie dobrodružstvá, to je podstata neobmedzeného cestovania.

Do detailu cestovateľ
Každý prvok je na Multistrade V4 Rally navrhnutý tak, aby optimalizoval ergonómiu a ochranu, zatiaľ čo nádrž z brúsenej ocele zdôrazňuje charakter motocykla a dodáva mu osobitý nádych. Na Multistrade V4 Rally forma nasleduje funkciu. Potreba väčšieho dojazdu viedla k prepracovaniu prednej časti motocykla, bez zmeny výšky sa silnejšie ramená dokonale integrujú s úzkou, ergonomickou stredovou časťou. Multistrada V4 Rally je teraz k dispozícii s dvoma farebnými prevedeniami, ktoré vychádzajú z kontrastu medzi červenými a nefritovo zelenými lakovanými časťami Ducati, tmavou mechanickou základňou a nádržou z brúseného hliníka.
V4 Granturismo
Motor V4 GranTurismo s objemom 1158 cm3 kombinuje výkon 170 koní s mimoriadnou kontrolou. Ponúka plynulú a progresívnu odozvu pri akejkoľvek rýchlosti, čo zaručuje vzrušujúci a zároveň pohodlný zážitok z jazdy. Motor V4 Granturismo spĺňa normu Euro 5+ bez kompromisov vo výkone, a to všetko vďaka rozšírenému systému deaktivácie zadných valcov. Prevodovka na Multistrade V4 Rally je elektronicky asistovaná novou Ducati Quick Shift (DQS) 2.0, ktorá využíva stratégiu založenú výlučne na snímači polohy ozubeného bubna. Toto riešenie umožňuje použitie ojnice bez mikrospínača a zaručuje jazdcovi priamejší pocit z radenia, skrátený zdvih a ešte rýchlejšie a presnejšie radenie. Verzia V4 Granturismo namontovaná na Ducati Multistrada V4 Rally dodržiava štandardné servisné intervaly s výmenou oleja každých 15 000 km a kontrolou vôle ventilov s prípadným nastavením každých 60 000 km.
Vždy pripravená
Multistrada V4 Rally je vybavená všetkým, čo jazdec potrebuje na zdolanie neprebádaných krajín v maximálnom pohodlí: dokonalá kombinácia technológie a potešenia z jazdy. Multistrada V4 Rally je vybavená poloaktívnym odpružením Marzocchi, ktoré je riadené systémom Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution a ktoré sa v porovnaní s Multistradou V4 pýši zvýšeným zdvihom. DSS umožňuje nastavenie predpätia, kompresie a tlmenia odskoku vidlice a zadného tlmiča a pridáva možnosť prispôsobiť si hydraulické tlmenie odpruženia aj za jazdy. Multistrada V4 Rally má ľahšie bezdušové vypletané kolesá, ktoré prispievajú k zlepšeniu dynamických vlastností motocykla. Je tiež štandardne vybavený senzorom TPMS, ktorý zobrazuje tlak v pneumatikách na prístrojovej doske, čím zvyšuje bezpečnosť na palube.

MOTOR | |
typ | V4 Granturismo, V4 - 90 °, 4 ventily na valec, protibežný kľukový hriadeľ, Twin Pulse, kvapalinou chladené |
zdvihový objem | 1 158 ccm |
vŕtanie x zdvih | 83 mm x 53,5 mm |
kompresný pomer | 14,0: 1 |
výkon motora | 125 kW (170 hp) @ 10 750 ot./min |
krútiaci moment | 123,8 Nm pri 9 000 ot./min |
palivový systém | Elektronický systém vstrekovania paliva, eliptické škrtiace klapky Øeq 46 mm so systémom Ride-by-Wire |
výfuk | Tlmič výfuku z nehrdzavejúcej ocele, dvojitý katalyzátor a 6 lambda sond |
PREVODOVKA | |
typ | 6 stupňová s Ducati Quick Shift up/down 2.0 |
pomer | 1 = 40/13, 2 = 36/16, 3 = 34/19, 4 = 31/21, 5 = 29/23, 6 = 27/25 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,8:1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 16 |
zadné ozubené koleso | 42 |
spojka | Viaclamelová mokrá spojka s hydraulickým ovládaním, samočinné pôsobenie na pohon, šmykľavý chod pri dobehu |
PODVOZOK | |
rám | Hliníkový monokokový rám |
rázvor | 1 572 mm |
sklon prednej vidlice | 24,7 ° |
predné tlmiče | Plne nastaviteľná vidlica Marzocchi s priemerom 50 mm, nastavenie elektronickej kompresie a tlmenia odskoku pomocou zavesenia Ducati Skyhook EVO, integrovaný snímač zdvihu |
zdvih | 200 mm / 200 mm |
predný disk | Vypletaný, 3 "x 19" |
predná pneumatika | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R 19 |
zadný tlmič | Plne nastaviteľný monoshock, elektronické nastavenie pomocou pruženia Ducati Skyhook Suspension, automatické znižovanie medzi 10km/h a 50 km/h, hliníková obojstranná kyvka |
svetlá výška | 105 mm |
zadný disk | Vypletaný, 4,5 "x 17" |
zadná pneumatika | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 |
predné brzdy | 2 x poloplávajúce kotúče Ø 330 mm, radiálne namontované Brembo M50 Stylema monoblok 4-piestikové 2-piestové strmene, radiálny hlavný valec, ABS v zákrutách |
zadná brzda | Kotúč Ø 280 mm, dvojpiestikové plávajúce strmeň Brembo, ABS v zákrutách |
Displej | 6,5" TFT farebný displej so zrkadlenou plnou mapou |
palivová nádrž | 30 l |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 240 kg |
emisie | 152 g / km |
spotreba | 6,6 l / 100 km |
záruka | 4 roky bez obmedzenia najazdených km |
prevedenie | Biposto |
výška sedadla | Nastaviteľné, 805 mm - 890 mm |
Kontrola ventilov | 60 000 km |
bezpečnostné vybavenie | Jazdné režimy, Režimy výkonu, Trakčná kontrola Ducati (DTC), Engine Brake Control (EBC), Bosch Cornering ABS, Ducato Brake Light (DBL), Ducati Cornering Light, Rada system, Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati Wheelie Control (DWC) DVO, Automatická kalibrácia tlaku v pneumatikách, Vehicle hold control |
Štandardné vybavenie | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, odpruženie Ducati Skyhook, Coming Home, TFT farebný displej, Rozšírené vypínanie valcov (ECD), hands-free, Full LED svetlá, Daytime Running Light (DRL), Automatické vypínanie smeroviek, Vyhrievané rúčky, Automatické znižovanie, navigácia s plnou mapou, 12V zásuvka, USB port, podsvietené tlačidlá na riadidlách, Tyre Pressure Monitoring System (TPMS), Radar systém ( Adaptívny tempomat + Varovanie pred kolíziou + detekcia mŕtveho bodu) |
Príprava na | Anti-Theft, prídavné LED svetlá, Hands-Free tankovanie, zadné hmlovky |