Aktuality
Nová Multistrada V4 Rally
07.10.2025
Nová Multistrada V4 Rally je vaším dokonalým spoločníkom na cesty, ktorý vás vezme do neprebádaných krajín so zameraním na pohodlie a všestrannosť. 30-litrová nádrž, odpruženie s dlhým zdvihom a pokročilá výbava pre vaše ďalšie dobrodružstvá, to je podstata neobmedzeného cestovania.
Objavujte svet s novou Multistradou V4 Rally, ktorá je navrhnutá pre pohodlnú a bezpečnú jazdu po akejkoľvek ceste. Vďaka jednoduchému použitiu sa každý jazdný zážitok stane prirodzeným a okamžitým. Či už jazdíte sami alebo vo dvojici, Multistrada V4 Rally je pripravená na všetko a ľahko sa prispôsobí akémukoľvek terénu a štýlu jazdy.
Nový systém Ducati Vehicle Observer (DVO)
Systém Ducati Vehicle Observer, odvodený od modelu Panigale V4, posúva Multistradu V4 Rally na novú úroveň bezpečnosti a efektivity vďaka elektronickému ovládaniu, ktoré funguje s väčšou presnosťou. Táto funkcia presne odhaduje polohu motocykla v priestore a celkovú hmotnosť, simulujúc vstup zo 70 senzorov okrem údajov poskytovaných inerciálnou platformou. Systém Ducati Vehicle Observer, vyvinutý spoločnosťou Ducati Corse v MotoGP, zdokonaľuje stratégie systémov Cornering ABS, Ducati Wheelie Control (DWC) a Ducati Traction Control (DTC) vo svojej verzii pre zatáčanie.
Lepšia viditeľnosť a pohodlie jazdy pre jazdca a spolujazdca
Viditeľnosť v noci je v porovnaní s predchádzajúcim modelom zlepšená. Svetlá Ducati Cornering Lights osvetľujú cestu efektívnejšie pri odbočovaní a optimalizovaná svetelná jednotka znižuje tieňový kužeľ pred predným kolesom. Pri detekcii akéhokoľvek náhleho brzdenia brzdové svetlo Ducati aktivuje vysokofrekvenčné blikanie zadného brzdového svetla, aby sa zvýšila viditeľnosť motocykla pre tých, ktorí idú za ním.
Pohodlie na každej ceste s semiaktívnym odpružením Ducati
Na Multistrade V4 Rally je semiaktívne odpruženie Marzocchi so zväčšeným zdvihom (200 mm) riadené systémom Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution, ktorý umožňuje prispôsobiť hydraulické tlmenie odpruženia aj za jazdy, nezávisle od zvoleného režimu jazdy. To znamená väčšie pohodlie pri uvoľnenej jazde a zvýšenú oporu a presnosť pri jazde na extrémnejších trasách. Pokročilý režim odpruženia AUTO ponúka dve stratégie, ktoré dokážu prispôsobiť motocykel podmienkam vozovky a štýlu jazdy, či už na ceste alebo v teréne, a automaticky zabezpečia optimálne nastavenie.
Inteligentný bezpečnostný systém
Multistrada V4 bola prvým motocyklom vybaveným predným a zadným radarovým systémom, ktorý podporuje najmodernejšie technológie asistencie pri jazde. Adaptívny tempomat (ACC) automaticky upravuje rýchlosť a vzdialenosť od vozidla vpredu pomocou kontrolovaného zrýchľovania a brzdenia, vďaka čomu sú dlhé cesty pohodlnejšie a menej únavné. Systém detekcie mŕtveho uhla (BSD) detekuje akékoľvek vozidlá v mŕtvom uhle pomocou LED svetiel umiestnených na spätných zrkadlách. Stabilitu a bezpečnosť ďalej zvyšuje elektronický kombinovaný brzdový systém, ktorý s ABS úrovne 3 – predvoleným nastavením pre jazdné režimy v meste, mokro a turistika – automaticky moduluje činnosť vpredu aj vzadu.
Nový DQS 2.0
Väčší cit pre priamejšie a plynulejšie radenie s Ducati Quick Shift 2.0, ktorý využíva stratégiu založenú výlučne na snímači polohy ozubeného bubna, čo umožňuje použitie ojnice bez mikrospínača a ponúka jazdcovi priamejší cit a znížený zdvih.
Nová zadná brzda Brembo s väčším kotúčom a regresívnou pákou
Predný brzdový systém Multistrada V4 Rally pozostáva z monoblokových radiálnych brzdových strmeňov Brembo Stylema, radiálnych hlavných brzdových valcov s nastaviteľnými pákami a dvoch 330 mm predných kotúčov. Zadná časť sa pýši výkonnejším, novým, systémom s jedným kotúčom – s priemerom 280 mm a hrúbkou 6 mm – a plávajúcim strmeňom Brembo.
Nová nefritovo zelená farba k dispozícii
Multistrada V4 Rally je k dispozícii s dvoma farbami, ktoré vychádzajú z kontrastu medzi červenými a nefritovo zelenými lakovanými časťami Ducati. Matná zelená novej nefritovo zelenej/brúsenej hliníkovej farbe vyniká na viditeľnom hliníku nádrže, zatiaľ čo zlatý okraj ráfikov kolies zdôrazňuje svetobežnícke poslanie Multistrady V4 Rally.
Pohodlnejšia a dostupnejšia pre jazdca aj spolujazdca
Multistrada V4 Rally je ideálny motocykel na cestovanie vo dvojici a je navrhnutý tak, aby zaručoval maximálne pohodlie pre jazdca aj spolujazdca. Čelné plexi je teraz o 40 mm vyššie a o 20 mm širšie, čím ponúka väčšiu ochranu ako Multistrada V4. Nová liata podpera robí horný kufor stabilnejším a bezpečnejším, čím lepšie podopiera spolujazdca, zatiaľ čo umiestnenie úchytov kufra na zadnej strane zaisťuje dostatok priestoru pre nohy spolujazdca. Aby sa jazdec mohol ľahko a bezpečne dotknúť zeme počas manévrov pri nízkej rýchlosti, najmä so spolujazdcom, Multistrada V4 Rally je vybavená systémom automatického spúšťania, ktorý spustí motocykel pri rýchlosti pod 10 km/h a potom sa vráti do jazdného režimu pri dosiahnutí rýchlosti 50 km/h v cestných režimoch jazdy alebo 30 km/h v režime jazdy Enduro. Jazda je presnejšia a efektívnejšia aj pri plnom zaťažení vďaka hliníkovému monokokovému rámu, ktorý je ľahký a kompaktný, s obojstrannou kyvnou vidlicou z liateho hliníka namontovanou na čape, ktorý je teraz vyššie, aby sa zvýšil účinok odpruženia a zlepšila sa stabilita pri plnom zaťažení.
Štandardná výbava
Multistrada V4 Rally je motocykel stvorený na cestovanie. Štandardný centrálny stojan má modernizovaný dizajn, aby sa uľahčilo samotné zdvíhanie. Vyhrievané rukoväte sú teraz štandardnou výbavou a je možné ich nastaviť podľa piatich teplotných úrovní. Multistrada V4 Rally je dodávaná s ľahkými bezdušovými kolesami s lúčmi, ktoré zvyšujú dynamické vlastnosti, a je štandardne vybavená senzorom TPMS, ktorý zobrazuje tlak v pneumatikách na prístrojovej doske, čím sa ďalej zvyšuje bezpečnosť.
Motor V4 Granturismo s výkonom 170 koní
Multistrada V4 Rally je vybavená motorom V4 Granturismo s objemom 1158 cm3, ktorý dokáže uvoľniť výkon 170 koní (125 kW) pri 10 750 otáčkach za minútu a krútiaci moment 121 Nm (12,3 kgm) pri 8 750 otáčkach za minútu. S hmotnosťou iba 66,7 kg stanovuje V4 Granturismo štandardy v kategórii svojím výkonom a nízkou hmotnosťou. K jeho sofistikovanému charakteru prispievajú pokročilé technické riešenia, ako je protibežný kľukový hriadeľ, predĺžená stratégia deaktivácie zadného radu valcov, ktorá je aktívna ako pri státí, tak aj pri nízkych otáčkach pre zníženie spotreby, a nová prevodovka Ducati Quick Shift (DQS) 2.0.