Aktuality
Nová Multistrada V4 RS
12.09.2025
Motor Desmosedici Stradale ako v superšportových motocykloch, suchá spojka a špeciálna elektronická kalibrácia pre bezkonkurenčný výkon v číslovanej edícii. Nová Multistrada V4 RS je najšportovejšia, najsofistikovanejšia a najvýraznejšia v rodine.
Prečo si vyberať, keď môžete mať všetko? Multistrada V4 RS je dokonalou kombináciou výkonu a pohodlia. Výkonná a neodolateľná z každého uhľa.
Najextrémnejší crossover Multistrada
Multistrada V4 RS, navrhnutá tak, aby ponúkala maximálny športový výkon aj na cestách, je samotným symbolom športového cestovania. Rad príslušenstva je navrhnutý tak, aby zdôraznil pohodlie jazdy, v neposlednom rade top case, ktorý je možné na RS namontovať po prvýkrát. Dokonalá zmes adrenalínu a potešenia z jazdy.
Superšportová elektronika pre extrémny výkon
Elektronický balík bol aktualizovaný algoritmom Ducati Vehicle Observer, odvodeným zo skúseností Ducati v MotoGP a zdedeným z Panigale V4, ktorý simuluje prítomnosť 70 senzorov pre dosiahnutie presnejšieho a bezpečnejšieho elektronického ovládania. Režimy odpruženia sú riadené oddelene od jazdných režimov a brzdový systém prijíma stratégiu „z prednej do zadnej časti“. Elektronické ovládanie funguje ešte presnejšie, čím sa zvyšuje bezpečnosť, účinnosť a pôžitok z jazdy.
RS vzhľad pre maximálny športový charakter
Exkluzívny RS dizajn pre túto číslovanú sériu Multistrada. Logo RS, výrazný prvok navrhnutý Centro Stile, sa nachádza na dizajne karosérie a grafike na palubnej doske. Číslovaný štítok z čierneho eloxovaného hliníka s talianskou vlajkou je aplikovaný na vrchný okuliar pre väčší nádych prestíže.
Zatiaľ najexkluzívnejšie komponenty
Nová Ducati Multistrada V4 RS kombinuje nezameniteľné línie Multistrady s novým dizajnom RS. Rôzne komponenty z uhlíkových vlákien, ako sú predný blatník, chrániče rúk, tepelné štíty a predný „zobák“, v kombinácii s úplne novými kovanými kolesami, ľahkou lítium-iónovou batériou a technopolymérovou zadnou časťou (navrhnutou špeciálne pre tento model) namontovanou na titánovom pomocnom ráme, prispievajú k zníženiu hmotnosti o 2 kg v porovnaní s Multistradou Pikes Peak.
Desmosedici Stradale: duša sily
Desmosedici Stradale s 1103 cm3 a výkonom 180 koní, obmedzovačom otáčok na 13 500 ot./min a najnovšou generáciou desmodromického časovania zaručuje športový výkon a zároveň zachováva rovnováhu, ktorá vždy odlišovala model Multistrada. Suchá spojka STM-EVO SBK z hliníka zabezpečuje plynulejšiu jazdu pri brzdení a radení a zároveň zaisťuje nezameniteľný zvuk Ducati, ktorý zosilňuje každý pocit z jazdy.
Odpruženie Öhlins Smart-EC 2.0
Stratégie elektronického riadenia odpruženia Öhlins sú aktualizované, aby zachovali vynikajúcu oporu počas športovej jazdy a zvýšili pohodlie pri jazde. Pomocou špeciálneho tlačidla si jazdec môže vybrať požadovaný režim odpruženia nezávisle od režimu jazdy. Týmto spôsobom je možné jednoducho upravovať odozvu odpruženia aj za jazdy.
Jednostranná hliníková kyvná vidlica
Multistrada V4 RS vyniká svojou jednostrannou hliníkovou kyvnou vidlicou, ktorá je navrhnutá so špeciálnym zadným rozmerom, ktorý umožňuje montáž pneumatík s rozmerom 190 stupňov, na rozdiel od 170 stupňov u Multistrada V4 S. Táto technická voľba ešte viac zdôrazňuje dynamický výkon a športový charakter motocykla.
Nové 17-palcové hliníkové kované disky kolies Marchesini
Nové 17-palcové hliníkové kované disky kolies Marchesini, o 2,7 kg ľahšie v porovnaní s liatymi diskami Multistrada V4 S, zabezpečujú rovnováhu, ktorá vždy odlišovala rodinu Multistrada, a zlepšujú dynamickú účinnosť motocykla. Pneumatiky Diablo Rosso IV Corsa – 120/70 vpredu a 190/55 vzadu – zabezpečujú vynikajúcu priľnavosť pri zrýchľovaní a v zákrutách, pre jedinečné pocity z jazdy a bezprecedentnú ľahkosť.
Štandardný titánový tlmič Akrapovič
Titánový výfuk Akrapovič kombinuje výkon a ľahkosť v jednom riešení. V súlade s normou EU 5+ sú jeho emisie hluku obmedzené, aby umožnili prístup do oblastí s obmedzeniami hluku. Prvky z uhlíkových vlákien nielen znižujú hmotnosť, ale dodávajú aj nádych športovosti a štýlu.